• اسپلینت شست

اسپلینت شست thumb splint جهت پیشگیری از عارضه کشیدگی تاندون شست، حمایت از شکستگیهای خفیف و کنترل حرکت بیش از حد شست و درمان اختلالاتی

مانند آرتریت مفصل بازیلار شست، انگشتماشه ای finger trigger  و سندروم دکورونکاربرد دارد و درد و التهاب را به طور قابلملاحظه بهبود می بخشد. در انواع سخت و نیمه

سخت با آتل موجود است.

• مچ بند

splint Cockup مچ بند

برای کنترل ودرمان انواع انحرافات واختلالات مچ و دست hand & wrist  شامل سندروم تونل کارپال CTS یا syndrome tunnel carpal ، انواع کنترکچر های مفاصل دست، آرتریت

روماتوئیدArthritis rheumatoid و شکستگی های دست کاربرد دارد و در انواع بلند و کوتاه براساس نیاز بیمار در دو جنس سخت و نیمه سخت طراحی و ساخته می شود.

• اسپلینت داینامیک دست

در آسیب های عصب رادیال کاربرد دارد و بهصاف شدن مفاصل بین انگشتی کمک کرده وقوس کف دستی را ساپورت کرده و از صافشدن مفاصل بین کف دست و انگشتانجلوگیری می کند.

• اسپلینت انگشت

انواع اسپلینهای انگشت با طراحی استاتیک و داینامیک جهتدرماندفورمیتی های انگشتان نظیر انگشت چکشی، دفورمیتی swan neck و boutonnière و clawing انگشتان موجودند.

• بریس آرنج

به منظور بهبود بافت نرم، اصلاح بدشکلی ها، افزایش یاکاهش دامنه حرکت، تقویت عضلات، کاهش درد، ،بعد از جراحی تعویض مفصل، اختلالات مادرزادی،التهاب اپی کندیل های داخلی و خارجی استخوانبازو (tennis elbow , golf elbow) ، استرس هایمکرر، آرتروز ، بعد از جراحی پارگی تاندون، سوختگی وسندروم تونل کارپ (CTS) بکار رفته و آرنج را دربرابر نیرو های طرفی محافظت کرده و مفاصل آرنج،ساعد، را بی حرکت می کند . در دو نوع سخت و نیمه سخت مو جود است.

• استرپ تنیس البو

این استرپ در بیماری آرنج تنیس بازان tenniselbow  که باعث بروز درد موضعی در ناحیه خارج آرنج و فوقانی ساعد میشود کاربرد دارد و با استفادهاز مکانیزم ایجاد اوریجین کاذب در عضلات مربوطه درد و التهاب را بهبود می بخشد.

• anti spasticity or pan

اغلب در بیماران سکته مغزی، فلج مغزی و بیمارانی که در مچ و دست دچار اسپاسم هستند کاربرد دارد و ساپورت کافی برای قوی کف دستی فراهم کرده و به کنترل مفاصل

دست و مچ کمک میکند.

• ناکل بندر